Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


20 March 2012

One pair of jeans - 4 outfits

Ett par jeans, fyra stilar... alla kanns valdigt mycket jag men vid olika tillfallen.

  • Forsta outfiten skulle jag anvanda pa jobbet (pa fredag nar man far ha jeans.
  • Andra outfiten skulle jag ha en vanlig dag pa stan
  • Tredje oufiten skulle jag ha nar jag har slapp-dag
  • Fjarde outfiten skulle jag ha nar jag gar ut. Smidigt tex om man har outfit 1 pa jobbet en fredfag och sen byter topp och skor etc pa kvallen for after-work.
One pair of jeans - 4 outfits


























    Cotton hoodie, £69
    Prabal Gurung sheer top, $1,150
    Valentino ruffle top
    Long jacket, $425
    Mango cropped jeans, £40
    Call it SPRING party heels, $43
    Jimmy Choo leather sandals, $750
    Giuseppe Zanotti espadrilles wedge, $795
    Converse hi top sneaker, £40
    Miu Miu zip bag, $1,195
    Chanel bag, €2.313
    Chanel tweed handbag
    ABS by Allen Schwartz gold tone jewelry, $150
    Clip earrings, $1,245

    No comments:

    Post a Comment