Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


14 March 2012

Tillbaka till verkligheten

Nu har vi checkat ut och spenderar dem sista timmarna vid poolen. Dave simmar runt i poolen och jag har handlat mat på Mathem.se så när vi kommer hem kommer en stor leverans så att kyl och frys blir välfyllda. Såååå smidigt att handla online så man slipper släpa sig till affären och kånka hem kassar det första man gör när man kommer hem. Dessutom slinker inga chokladkakor och kakor ner när man klickade nätet vilket annars är så lätt hänt när man är i affären. Kör en slapp helg och sedan på måndag är det diet och träning på schemat.

No comments:

Post a Comment