Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


19 March 2012

Dagens Outfit - Storlek 44

Bjuder pa en bild pa Sondagens outfit. Jag har nu storlek 44 pa byxor och storlek 42 pa toppar. Malet med min traning och LCHF diet ar att komma ner till storlek 40 pa byxor och storlek 38/40 pa toppar (jag har ju ratt stor byst sa beror pa modellen). Just nu anvander jag mycket fargglada scarfar med monster etc och tycker att det drar fokus fran mitt storre hoft/rump parti.


Kavaj:               H&M - alskar denna och tror jag ska fynda en rosa ocksa till sommaren
Troja:                Gina Tricot - lang i modellen och gar ner over rumpan
Jeans:                New Look - dem har perfekta jeans med mycket strectch for oss kurviga
Skor:                Converse - sa skont att kunna borja med varskorna
Sjal:                  Kopt i Dubai forra aret vi var dar

No comments:

Post a Comment