Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


14 March 2012

Sista timmarna vid poolen

Dave simmar runt och jag läser magasin. Ikväll innan vi åker ska vi ut och äta middag med Andy och Jo. Flyget går sedan 02.40 och pga tidsskillnaden är i London 06.35. Dr har vi fyra timmar på flygplatsen men eftersom vi flyger förts klass kan vi sitta i loungen där det serveras frukost och kaffe och champagne om man vill ha det så tidigt på morgonen.. Och så wifi. Dave säger att uppgradering till första klass snabbt tjänas in då vi kan sitta i loungen (dvs jag inte springer runt och shoppari butikerna). 14.10 landar vi sen på Arlanda!

No comments:

Post a Comment