Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


18 March 2012

Uppe med tuppen igen

Jag sitter och lagger over ljudbocker pa min iphone, varfor kan inte alla forlag skicka med en cd med mp3 filer sa man inte behover lagga over dem en cd i taget?? Och varfor ar itunes sa krangligt? Jag har kopt musik via apstore pa telefonen men nu nar jag syncar ljudbockerna fran datorn deletas ju allt pa telefonen? Krangligt varre tycker jag..

Planen ar att jag ska ut och springa igen om en liten stund. Jag springer bast till lite up-tempo musik men nar jag sprungit allt jag orkar tycker jag om att ta en kvick promenad och da lyssnar jag garna pa ljudbocker.

No comments:

Post a Comment