Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


27 March 2012

Kalendern

Nu ar det inte manga dagar kvar tills vi aker och kalenders fylls upp fort. Har ar 2 veckor framat:

Ons 28/3 Kartonger fraktar, Drinkar med Helena
Tor 29/3 Lunch med David, Helena och Fredrik
Fre 30/3 Till Vasteras: Frisor, lunch med fotograf, fika med par, poker och smorgastarta hos mamma & co
Lor 31/3 Frisor, Tidig pask hos farmor och farfar med slakten
Son 1/4 Oplanerad
Man 2/4 Lunch med Kickan, tillbaka till Stockholm
Tis 3/4 Stada & Packa
Ons 4/4 Till Jersey
Tor 5/4 Mote med recruitment agency
Fre 6/4 Drinkar med Hayleh, Dave borjar jobba igen
Lor 7/4 Paskafton
Son 8/4 Pask
Man 9/4 Paskmiddag hos Emma med jersey-svenskarna och partners
Tis 10/4 Lunch med Keilly & Co

No comments:

Post a Comment