Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


28 March 2012

Jersey

Det ska bli sa kul att komma tillbaka till Jersey nu efter att ha varit borta i nastan 3 manader. Lite av mina favoriter pa Jersey som jag saknat:

  • Underbara vanner
  • Lilly var alskade kissekatt
  • Vi bor 1 min fran stranden
  • St Aubin med alla restauranger och barer
  • New Look
  • Munchi Crunchies
  • St Brelade Bay med kritvita strander och hav
  • Salty Dog
  • Boots
  • Dorothy Perkins
  • Frukost pa the Way Side eller pa Murrays om det regnar
  • Sushi fran Bento Sushi
  • Dricka vin pa terassen vid the Boathouse (och pussa pa min man i koket)
  • Lang-lunch pa the Oysterbox
  • Pimms pa terassen vid the Beach House
  • Handla mat pa Marks and Spencers
  • Varan uteplats (mycket mysigare an balkong som vi har nu i Stockholm)
  • Var Nespresso maskin
  • Vart underbara badrum
  • Indian take-away
  • Fruit de la Mere pa Cheffins terassen
  • Crumpets
  • Grillad kyckling pa the Tree House


No comments:

Post a Comment