Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


23 March 2012

Har en riktigt produktiv dag

Packar, stadar och fixar. Idag har jag:


  • Bokat biljetter till Jersey - 4 April aker vi
  • Efterfragat offerter for frakt fran Stockholm till Jersey
  • Packat 5 kartonger med brollopspresenter och klader
  • Gatt igenom garderoben och borjat packa
  • Bokat hotell i Vasteras Fredag 30 Mars - Mandag 2 April
  • Lagt ut lite varor pa Tradera
  • Druckit kaffe och solat pa balkongen
  • Gatt igenom smink och produkter och anvander upp det jag kan
  • Skickat en massa e-mails


Anvander upp min ansiktsmask - 1 omgang kvar... den ar sa dryg

No comments:

Post a Comment