Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


19 March 2012

Sondagsmiddag a’la LCHF

Efter en lang promenad varkte fotterna nar vi kom hem trots att jag varit smart och promenerat i mina Converse istallet for i klackar.

Min snalla man lagade middag a’la LCHF; kott med kantarell ostrodvinsas serverat med brysselkal stekta med bacon. Och sa lite ruccola sallad med tomat. Valdigt gott blev det.
Vi kikade pa Johan Falk, gruppen for sarskilda insattser till maten. Tyvarr fanns det ingen engelsk text men Dave tyckte den verkade ratt bra anda sa han kikade med. Vet inte riktigt hur mycket han forstog men oversatta lite ibland nar han undrade vad som hande.


No comments:

Post a Comment