Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


16 March 2012

Fredag?

Man tappar helt bort dagarna nar man inte jobbar och nar man dessutom har varit ute och rest. Langtar nu efter rutiner och vill borja jobba igen snart. Har spenderat dagen med tvatt, stad och mer tvatt. Borjat packa lite smatt ocksa for var framtida resa tillbaka till Jersey. Sa mycket saker man kan samla pa sig pa sa kort tid. Har inte bestamt mig for om vi tar allt pa flyget eller om man ska undersoka och se om det finns nagot bra frakt-foretag som man kan skicka over grejjerna med. Det ar ju mycket omtaligt glas och porslin tex.

Dave ligger redan och sover... vi ar lite jet-laggade! Jag sitter i soffan med en kopp kaffe och vantar pa reprisen oa Sveriges masterkock som borjar 18.00. Har lagt in alla bilder fran min och fran Dave's kamera sa det kan nog dyka upp lite mer honeymoon bilder snart... :)

No comments:

Post a Comment