Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


19 March 2012

En skon sondag med Liljevalchs

Jag och min man har haft en sa mysig Sondag. Vi promenerade genom stan till Djurgarden. Pa vagen tog vi det lugnt och kikade in i lite butiker samt gjorde ett besok pa Marsipan-baten utmed Strandvagen. Dave provsmakade olika choklad och marsipan tryfflar och jag svor over att vara pa diet men kannde mig strong som avstog. Vi promenerade ut till Djurgarden dar vi besokte  Liljevalchs konstutstallning. Det fanns massor av fin konst och bjuder pa lite bilder nedan. Fick ocksa med mig ett otroligt fint halsband fran Shoppen i rosa glas.

Efter utstallningen at vi korv med brod, jag at korv och Dave fick ett extra brod. Unnade mig dock lite ketchup pa korvern trots att ketchup mest ar socker och kolhydrater men inte sa gott utan och tog inte sa mycket.

Vi prommenerade in till stan igen och upptackte att det var en stor loppis pa hotorget. Vi hittade massor av fina bilder som vi kopte och planerar att rama in och satta i trappan. Var trappa ar sa ”tom” just nu och jag planerar att gora en foto-vagg men massor av svart-vita bilder. Kan nog blir fint! 










No comments:

Post a Comment