Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


20 March 2012

Tisdag

Det ar sa skont att vakna tidigt, man far sa mycket mer ut av dagen... Stallde mig pa vagen nar jag vaknade och sag att jag gatt ner 2 kg pa 3 dagar. LCHF ar sa effektivt. Nu ar jag tillbaka pa vikten jag lag pa innan var honeymoon (gick ner i vikt i Thailand men sen upp i Dubai). Har en tabell i excell med malvikt samt realvikt varje dag och just nu foljer jag kurvan bra. Huvudvarken har ocksa borjat forsvinna... De forsta dagarna pa LCHF nar kroppen vanjer sig bort fran socker har jag alltid huvudvark. Bevis pa vilken drog socker ar egentligen.

No comments:

Post a Comment