Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


17 March 2012

Diet time

Nu ar det dax att borja tanka pa Beach 2012... jag har iof legat pa stranden i nastan 3 veckor nu men dags att komma i sommar-form. Jag var uppe med tuppen imorse och klockan 8 gav jag mig ut pa en timmas loptur. Riktigt skont och det ar sa fint att springa runt Kungsholmen.

Nu blir det diet ocksa och kor pa LCHF da det funkar bast for mig. Klarar inte av att vara hungrig (och grinig) hela tiden sa da ar LCHF toppen da man fortfarande kan ata skapligt mycket mat bara ata lite annorlunda. Sa nu ar det slut med brod, pasta, ris, frukt etc for mig... och socker och alkohol!

Kor fakir LCHF dvs stenhard nolltollerans i en vecka nu for att kick-starta och sedan nasta lordag kan jag belona mig med lite vin nar vi ska till Lux och ata middag med Marina och Anders.

No comments:

Post a Comment