Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


23 March 2012

Tax-free shopping i Thailand

Jag och Dave handlade lite tax-free alkohol nar vi var i Thailand. Bacardi Mojito, Gin och sen Amaretto gjord pa Maccademia notter. Jag alskar ju amaretto och denna varianten var helt ok. Dem hade en annan variant ocksa som vi testade pa nan bar men den smakade mer whisky med lite Amaretto eftersmak... bra om man tycker vanlig amaretto ar for sot. Mojto ar en annan favvo-drink och denna blandar man bara med is och soda vatten - smidigt. Gin gar ju alltid at - jag alskar gin och tonics. Och tar man diet tonic-vatten ar det ju dessutom 0 kolhydrater och LCHF vanligt!

No comments:

Post a Comment