Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


29 March 2012

Snart dags att sussa

Har varit saaa trott och oenergisk pa eftermiddagen/kvallen och har legat i soffan och tittat pa Greys Anatomy. Men nu ar jag pigg. Sitter med laptoppen och laser bloggar. Jag vet att jag typ ar sist och att det har funnits typ i evigheter men vad bra det ar med BlogLovin. Jag laser sa manga sa manga bloggar (fler an vad som star i lank-listan till hoger) och manga ar det svart att komma ihag addressen till. Pa bloglovin samlar jag alla favvo bloggar och dem som jag laser bara ibland och foljer latt nar det uppdateras. Lite som i twitter.

Follow my blog with Bloglovin

Men nu ar det snart dags att sussa. Dave sover redan och taget gar tidigt till Vasteras imorn.

No comments:

Post a Comment