Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


28 March 2012

Grill

Det blev god mat och gott vin med Helena pa Grill! Bjuder pa lite suddiga bilder nedan. Jag bytte ur pommesen mot extra sallad sa gick ju toppen att ata LCHF dar. Mycket gott kott och goda saser. Mysigt med lite tjej-mys och tyvarr nog sista gangen innan vi aker hem pa Onsdag. Men vi ses iaf pa par-lunch pa KB imorgon.

Grill var forresten en super-mysig restaurang och ska se om jag hinner fa med Dave dit innan vi aker.

Sitter och vantar pa reprisen av Sverige Masterkock nu. Har tyvarr redan sett vem som vann (svart att undvika nar man ar online) men det blir spannande iaf!




Follow my blog with Bloglovin

No comments:

Post a Comment