Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


29 March 2012

Vasteras imorgon

Det ar sa trakigt vader idag. Regn regn regn. Sa typiskt eftersom jag packade ner vara tva paraplyer och varmare jackor med flyttlasset. Och trott och utan energi kanner jag mig nu pa eftermiddagen. Borde packa lite Tradera paket och betala lite rakningar men jag ska bara... Dave ar duktig och stadar ugnen. Jag har en sa snall och bra man.

Imorgon bar det av till Vasteras och vi blir kvar tills pa Mandag. Ganska spackat schema da vi ar hemma "sista" gangen nu innan vi aker tillbaka till Jersey. Ska bli mysigt att umgas med vanner och familj i nagra dagar.

No comments:

Post a Comment