Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


13 February 2012

11 dagar kvar

Oj vad fort tiden gar!! Idag har jag sprungit runt pa stan och letat sommarskor men det verkar vara alldeles for tidigt. Visserligen har affarena fatt in lite mer varskor, sneakers och pumps men jag ar ute efter ett par somriga sandaler och ett par skona wedges... kanske hittar natt i Dubai! Sa lange har jag packat 3 par flips flops, ett par glittriga svarta wedges och ett par svarta pumps. Och sa 22 klanningar, vilket Dave tycker ar alldeles galet (fast jag sa till honom att det var 14 st). Men 3 veckor!!! Dessutom ar dem indelade i olika kategorier;

  • Strandklanningar
  • Vardags-ga-pa-stan-och-museer-klanningar
  • Fest-och-Middags klanningar.

Jag har ocksa antligen gjort skrivit klart vara brollopsprogram! Nu ska de bara printas, vikas och bindas ihop! Getting there! :)

No comments:

Post a Comment