Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


06 February 2012

Bordsplacering

Sitter och pysslar med bordsplaceringen.... har nog flyttat och fixat i timmar men det ar svart att fa ihop det tycker jag. Vill ju att alla gaster ska vara bekvama och tycka att dem fatt bra platser! Vi tanker inte kora pa det traditionella att splittra par och mixa hej villt da vi har en san blandning pa gaster. Vi tycker darfor det ar battre pa att para ihop alla i grupper, Dave's familj, min familj, gamla jobbar kompisar etc... Men nu tror jag vi antligen ar klara! Sen ar det ju bara under middagen - resten av kvallen far man ju mingla med vem man vill!

No comments:

Post a Comment