Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


22 February 2012

Onsdag och 3 dagar kvar

Hade ju tid for att fixa naglarna idag. Bokade strax innan jul da jag ville vara saker pa att boka in en tid och betalade iforvag da dem hade en deal pa groupon. Men sa kom jag till Salongen och den enda tjejen som gjorde naglar dar hade akt pa semester.... trevligt... inte... men fick iaf tid pa ett annat stalle sa nu ar dem gjorda iaf... och jag har hamtat ut programmen till festen sa ska vika dem ikvall samt packa det sista... blir nog inte sa mycket blogg dem har dagarna framover...

No comments:

Post a Comment