Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


13 February 2012

Nu hander det mycket!

Oj vilken spannade och kul period jag har framfor mig!


  • Tisdag 14/2 Alla Hjartans Dag
  • Onsdag 15/2 Vasteras - Farga & Slinga haret pa Salong Aqua
  • Fredag 17/2 Vasteras - mote med prasten, Afterwork med David, Mia och Jay
  • Lordag 18/2 - Sondag 18/2 Eskilstuna - singstar fest med Annica, Annelie, Snygg Eva och Anna +eventuell utgang
  • Onsdag 22/2 Manikyr i Stockholm
  • Torsdag 23/2 Till Vasteras, tjejkvall med lite gottis och vin
  • Fredag 24/2 Vasteras - brollopsfix, middag med Helena och Hayleh
  • Lordag 25/2 VART BROLLOP
  • Sondag 26/2 Relax dag i Vasteras - middag pa kvallen med Dave's familj fran England
  • Mandag 27/2 Relax, tvattning och packning i Stockholm
  • Tisdag 28/2 Vi aker pa var honey moon - Thailand (Bankok & Koh Samui) & Dubai
  • April aker vi tillbaka till Jersey


No comments:

Post a Comment