Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


04 February 2012

Schlager

Jag har spenderat eftermiddagen pa Kronobergsbadet. Simmat, bastat och solat. Sa skont! Hoppas pa att bygga upp lite armmuskler och branna innan brollopet. Dock vill jag inte bli knallbrun da jag tycker det ser konstigt ut pa ett vinterbrollop. Sa jag solar lite itaget for att underhalla och se lagom frasch ut.

Ikvall blir the entrecote, pommes, bearnesas, rodvinssas och sallad. Sen chips och dip framfor Schagern.

Men forst ska jag ta en lang varm dusch och hoppa i myskladerna. Eller kanske skulle satsa pa natt glammigare da det ar Lordag och schlager - som denna outfitten tex:
Schlager










Rare Opulence sheer lace dress, $220
Alexandre Birman hidden platform pumps, £300
Jessica Simpson clutch hand bag, $21
Metallic Nails In Moonshine, £6

No comments:

Post a Comment