Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


02 February 2012

Från storlek 38 till 42

Visst gar man upp i vikt nar man har en stjarnkock till blivande man men det ar inget som jag tanker overdrivet mycket pa da han alskar mig sa som jag ar. Fast sa hittar man lite gamla bilder pa datorn och se ser man direkt vart alla saser, viner och ostar har satt sig! Det blir diet tills sommaren tror jag. Kanner inte panik for att jag ar storleken storre nar jag gifter mig. Battre att han kan gifta sig med mig nu nar jag ar littre storre an att gifta sig nar man ar pinnsmal och sen lagga pa sig och stackars han undrar vad som hande! :)

Lite bilder fran 2009/2010

Undrar vart min sota basker tagit vagen. Den sota blommiga klanningen ar gomd langst in i en garderob pa Jersey (passar inte riktigt langre).


Har ar fran tiden jag gick pa gymmet 2-3 ggr per dag och det gav resultat - ser tom smal ut i bylsiga vinterklader :) 



Liten mage och midja pa dessa bilder

Tjockt har hade jag ocksa pa denna bilden - saknar min lugg lite


Den har storleken ar lagom och satsar pa att na dit till sommaren

Valdigt smala armar pa denna bilden - pa den da jag jobbade heltid som servitris och sprang upp och ner i en restaurang pa 2 vaningar och bar tallrikar! 

No comments:

Post a Comment