Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


09 February 2012

Hindersprövningen klar!

Aaaahhh vad skont att antligen ha hindersprovningen klar! Vi lamnade in papper i November 2011 men det har tagit sa lang tid da vi behovde kompletera eftersom jag inte langre ar folkbokford i Sverige! Men nu ar den antligen godkand sa nu kan vi gifta oss! 

OMG om 2 veckor lite drygt sa gifter vi oss!!! Tiden har gatt sa himla fort!!! Kanns som det mesta ar klart nu iaf.. lite sma detaljer som ska fixas nu bara men ska ta en brollops-fixar-dag imorgon tankte jag. 

1 comment:

  1. skönt att hindersprövningen är klar. min fästman är ju kanadensare så vi hoppas att det ska bli klart när han är här, han väntar på papper från hans myndigheter bara...

    ReplyDelete