Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


09 February 2012

Me love Wedges

Nagot som jag verkligen behover fylla pa i sommar-garderoben ar snygga skona skor! Jag alskar wedges! Sa snyggt och sa bekvamt! Mina favvisar gav upp nar vi var i Dubai men hade akt med flitigt i tva ar... sedan har jag tva par som jag glomt pa Jersey... skulle garna investera i ett par av dessa innan smekmanaden! Till beachen och poolen kor jag garna flips flops men nar man aker in till stan for shopping och sedan nar man gar ut pa kvallen och ater middag.
Me love Wedges



















Lanvin strappy heels, $1,190
Giuseppe Zanotti wedge shoes, $795
Pierre Balmain stiletto boots, €665
Yves Saint Laurent wedge shoes, €395
Marc by Marc Jacobs platform shoes, $380
Diane von Fürstenberg sparkly heels, $295
MICHAEL Michael Kors michael kors wedge, $175
Steve Madden strappy sandals, $48
Crown Vintage ankle wrap sandals, $50
Wet Seal canvas wedge, $30
H M leather wedge, £25
Charlotte Russe - Sueded Peep-Toe Wedge Bootie, $43

No comments:

Post a Comment