Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


18 February 2012

Fredagen

Jag och David hade en mycket trevlig Fredag igar i Vasteras. Vi at lunch pa Oliodeli, deras buffe-sallad med medelhavsmat ar saaaa god. Sedan fixade vi David's waistecoat hos Ursulas brollopsklader innan vi akte och pratade igenom vigseln med prasten. Lite sma detaljer att fixa innan Lordagens brollop men nastan dar nu. Sedan akte vi ut till Barkaro for att ata gott och dricka vin med Mia och Jay. Vi tag sista taget hem kl 21.52 och var hemma strax efter elva. Hann stanna pa seven eleven pa vagen hem och kopa kaffe till morgon-kaffet ocksa. Sen somnade jag pa soffan framfor Greys Anatomy. En riktigt trevlig Fredag. Tyvarr har jag inga bilder forutom en mobil bild som jag tog med min nokia pa en trott David pa vag hem till Stockholm.

No comments:

Post a Comment