Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


16 February 2012

9 dagar kvar

Igar var jag i Vasteras hela dagen och fixade mitt har. Tre och en halv timme tog det men nu ar det fargat, slingat och inpackat och frisyren for den stora dagen ar provad. Ska dit igen nasta torsdag och satta i loshar. Sedan at jag en sen lunch med min lilla syster Emelie, mycket trevligt! :)

Idag har jag fixat det sista (for hoppningsvis) med brollopsprogrammen, skickat ut scheman over dagen och gatt igenom vigseln, psalmer etc med David infor motet med prasten imorgon.

Kvar pa to-do-listan:

  • Framside-papper till programmen
  • Mote prast, Kolla med prasten om vi behover gora vigselprogram (Fre 17/2)
  • Ta reda pa hur alla ska sta och ga in under vigseln (Fre 17/2)
  • Slips och skjorta till brudgummen
  • Choklad till favour boxarna
  • Skriva klart mitt tal
  • Fylla ris i rispasar 
  • Mota med florist for att kontrollera blommor (Tors 23/2)
  • Valja musik till forsta dansen
  • Hamta ut nyckel och pynta borden (Fre 24/2)
  • Naglar (Ons 22/2)
  • Loshar (Tors 22/2)
  • Vaxla pengar till Thailand + Dubai
  • Packa klart till Vasteras och Brollop + till Honeymoon
  • Boka bord till killarnas svensexa
  • Boka taxi till gaster som ankommer pa Fredagen
Tror det var alles.

No comments:

Post a Comment