Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


21 February 2012

Packning Honeymoon - Bocker

Har packat ner ett gang med bocker for jag laser aldrig sa mycket som jag gor nar jag ar pa semester. Jag alskar att bara ligga vid poolen och lasa, lasa, lasa. Och bra fordrivning pa planet ocksa aven om vi tar med vara ipads. Fick en bra bok av mamma, micke och co i fodelsedagspresent (eldvittnet) som jag har sparat pa tills semestern sa jag langtar efter att fa lasa den och Vecka 36 som ocksa verkar valdigt spannande. Jag alskar svenska deckare (Liza Marklund och Camilla Lackberg ar mina favoritforfattare).



1 comment:

  1. Eldvittnet var ruskigt bra! Stor risk (el chans beroende på hur man ser det) för att du kommer sträckläsa den =)

    ReplyDelete