Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


05 February 2012

Me love Bags

Aahh vad jag alskar vaskor. En del tjejer ar sko-tjejer men jag ar mer an vask-tjej och kan aldrig fa nog av att frossa i vaskor. Tycker att det ar en bra investering att kopa en vaska av bra kvalitet da dem har ett andra-hands varde och kan saljas vidare nar man trottnat / hittat nya favoriter. Och sa haller dem ju sa mycket battre. Dessutom hanger ju handvaskan med var och varannan dag medans tex en fin topp bara anvands vid ett fatal tillfallen.

Dessa hade garna fatt flytta hem till mig i var. Bags

No comments:

Post a Comment