Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


19 February 2012

Singstar Party i Eskilstuna

Tog taget till Eskilstuna igar kvall for Singstar party med min kusin Annica, Annelie, Anna och Eva. Mycket rolig kvall med singstar, vin och sedan dans till schlager musik pa Harrys. Idag ar jag trott. David ocksa, han at middag sjalv pa restaurang Jonas och nu ligger han och sover pa soffan.


Singstar
Dricker skumpa i Ikea-glas - en flaska = 4dricksglas

Glada Anna, Snygg-Eva och Basta Kusinen

Min kusin tycker om fina skor

Hiss-bild
Battre Hiss-bild
Sa har glad ar man nar man klarat sig till mal i hoga skor pa isbana

Sko-byte


No comments:

Post a Comment