Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


21 February 2012

4 dagar kvar!!!!

Och bara tva dagar kvar i Stockholm! Sa har ser dem sista dagarna ut:

Tisdag
  • Rulla kyrkprogrammen och knyta rosett runt
  • Vika festprogrammen och knyta band
  • Confirm booking - buss
  • Confirm booking - limousin
  • Emaila DJ - bekrafta forsta dans etc
  • Skriva klart tal
Onsdag
  • Naglar
  • Hamta fler festprogram - vika och knyta band
  • Packa det sista till Vasteras
  • Ga igenom kvallen med toastmaster
Torsdag
  • Till Vasteras, checka in i brollopssviten
  • Besoka florist for att kontrollera blommor
  • Satta i loshar
  • Mota upp alla resande som kommer itifran Sverige
  • Mohippa #2 och svensexa
  • Chantalls dukar och satter upp borden
Fredag
  • Hamta nycklar till festlokalen
  • Pynta borden med program, namnskyltar etc
  • Mota upp alla resande som kommer itifran Sverige
  • Middag med Helena och Hayleh, tidig kvall
  • Packa brud-handvaskan med extra strumpbyxor, sykitt, huvudvarkstabletter, smink etc
Lordag
  • Har
  • Smink
  • David - hamta upp blommor
  • BROLLOP!!!!! 
Sondag
  • Relax
  • Middag med Davids familj som kommer fran England
  • Tillbaka till Stockholm
Mandag
  • Vaxla pengar till honeymoon
  • Tvatta och packa
Tisdag
  • Aka pa honeymoon!!!!

Tror att det ar allt....


No comments:

Post a Comment