Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


03 February 2012

Handlat mat pa MatHem - just nu 25%

Jag sitter hemma i soffan i myspysklader och handlat mat pa MatHem - dem levererar direkt till dorren. Smidigt nar man ar forkyld och det ar kallt och blott ute. Hittade en rabatt kod pa 25% har:
http://bloggar.aftonbladet.se/amandaschulman/2012/02/03/kop-mat-billigare-en-fredagspresent-fran-oss/

Sa nu passade jag pa att handla allt tungt: Tvattmedel, skoljmedel, maskindisktabletter, juice, mat, bubbel vatten etc etc.

Dessutom kopte jag en kasse med mixad frukt pa 7 kg for 179kr innan rabatten sa mindre an 135 kronor blev det. Nu ska laddas med c-vitaminer.

Trevlig helg alla

No comments:

Post a Comment