Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


04 February 2012

Fredagskvall

Vi hade en trevlig kvall med Anders och Marina igar. Middag pa Pong pa Drottninggatan - sa god buffee om man alskar sushi, dumplings och thai food. Latt att man ater alldeles for mycket! Sedan blev det nagra ol for killarna och cider/vin for tjejerna pa Pressklubben och sedan Bishops Arms. Vi avslutade kvallen med Max Burgare (som blev helt godkanda av Dave som aldrig provat dem innan) och var hemma strax fore 02. Idag ar jag trott och har vaaaldigt ont i halsen. Blir en lugn lordag och kanske lite schlager tittande ikvall.

Trevlig helg alla!




No comments:

Post a Comment