Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


29 February 2012

Favoriter i sminkväskan

Jag alskar smink och skonhetsprodukter och har tur som bor pa Jersey dar sant ar sa billigt (jamfort med Sverige). Dessa produkter anvander jag dagligen! Make up Store, Lancome och Clinique ar mina favorit marken nar det kommer till smink. Parfymer sa gillar jag Vera Wang, Dior och Chanel och nar det kommer till kramer sa ar Soap and Glory och Molton Brown mina klara val.Favoriter i sminkväskan





Lancôme Hypnose Doll Lashes Mascara, $26
Sephora: Clinique Superbalanced Makeup: Liquid Foundation, $22
CHANEL Lévres Scintillantes Brillant Extreme Glossimer, €20
Soap & Glory Hand Food™ Hand Cream To Go 1.7 oz, $5
Vera Wang Princess Eau de Toilette Spray 50ml, £38




No comments:

Post a Comment