Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


14 February 2012

Mina 5 Just Nu

Mitt liv just nu sammanfattat med 5 ord

  • Brollop med bara 11 dagar kvar ar det nu fokus nummer 1 
  • Veronica Maggio spelas pa repeat har hemma. Dave springer runt och sjunger "Jag kamer, jag kamer", hans svenska ar sa bra :) 
  • Bubbelvatten i glasflaska dricks i massor, just i glasflaska ar godast det blir lagom mycket bubbel. Petflaskorna blir snabbt avslagna tycker jag och gillar ej burkar. Sa jag ahr fyllt vinkylen med 60cl glasflaskor med ramlosa och loka i olika smaker. Citron ar nog favoriten. Vi behover en soda streamer!
  • Greys Anatomy ar favorit serien just nu! Har nu sett alla sasonger och avsnitt och borjat om. 
  • Simmning agnar jag mycket tid at just nu och forsoker hinna simma en gang om dan. Det kanns sa skont efter nagra langder i poolen och sen en stund i bastun. Kanner mig sa ren och avslappnad efterat. Och sa vill jag ha muskliga armar till brollopet!


No comments:

Post a Comment