Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


02 February 2012

Fin i marin

Jag har borjat packa lite for var honeymoon och gar igenom var/sommarklader. Kikade pa lite nytt ocksa och alskar verkligen den marina stilen nar det ar var/forsommar. Denna outfit ser jag garna i min garderob. Kanske inte till honeymoonen men att ha pa mig nar jag kommer tillbaka till Jersey. Vardagsfin outfit som ocksa passar for lunch med tjejerna.

Fin i marin

ASOS knit dress
$65 - asos.com

J Crew striped dress
$88 - net-a-porter.com

Polo Ralph Lauren cotton jacket
£239 - harrods.com

True Religion white jeans
$191 - bloomingdales.com

Sailor jewelry
€56 - modekungen.se

Striped scarve
$32 - topshop.com

No comments:

Post a Comment