Tessie's Blogg

Jag ar 29 ar och bloggar om mitt liv, min vardag, mina intressen och drommar vilket inkluderar shopping, klader, resor, traning, LCHF, heminredning, mat och vin. Jag jobbar inom finans och bor pa Jersey, en o utanfor Frankrikes kust.


17 February 2012

Flips Flops

Jag hade packat ner tre par flipflops till Sverige men ett par har lossnat i sulan, formodligen for att jag har knallat runt med dem inne pa badhuset. Nu har jag ett par svarta med lite parlor och stenar med mig och ett par bruna i skinn med strass. Men skulle vilja ha ett par mer "plain" kanske i nan glad farg, typ rosa... dem har ar fina allihopa:
Flips Flops


O'Neill floral pattern shoes, 138 DKK
Mulberry bow shoes, $160
T KEES two tone shoes, $55
Hollister Co. bow shoes, $40
Havaianas strap shoes, $26
Old Navy strap shoes, $13
Wet Seal t bar shoes, $9.50
H&M flip flop shoes, £3.99

No comments:

Post a Comment